Почетна, Семинар Web 2.0. алати и технологије у образовању, Семинар "Гугл апликације за Гугл генера

уторак, 29. октобар 2013.

Приказ портфолија Снежане Рашевић

  
    Власник образовног електронског портфолија рађеног у Вордпресу је наставница Снежана Рашевић. Сам назив Портфолио је без фигуративности, уобичајен и неспецифичан. Међутим, по садржини  овај портфолио је веома специфичан јер је заправо професионално урађен мастер рад који говори о начину инсталације, конкретној примени изузетно корисне Мудл-платформе за учење, као и о резултатима истраживања колегинице Снежане. Рекла бих да према почетној страници (садржи прилог о инсталацији Мудл-платформе) и другој страници биографија, одговара обавезним садржајима концепције портфолија. Има јасно истакнуту хоризонталну и вертикалну навигацију, уочљиве називе страница. Области, можда, нису прецизно дефинисане јер недостају, рекла бих, уводне напомене уз почетну страницу, страницу моји радови и преглед свих резултата по задацима (недостатак је разумљив јер је мастер рад у питању). Бочна навигациона трака садржи фотографију ауторке, календар и архиву и смештена је на десној страни. Радна биографија није много детаљна (није ни обавезно да буде). Последњи приступ архиви био је 12. мартa 2013, што сазнајемо из десне бочне навигационе траке. Остали делови који чине структуру овог портфолија имају одређене називе: моји радови (страница садржи задатке чији ја аутор наставница) и преглед свих резултата по задацима (то заиста и садржи, једино ми се чини да је, можда, назив странице могао бити краћи). Тон назива је званичан. Нажалост, нисам имала приступ Мудл-платформи, али се види да постоји референца. Нисам имала сазнање да  сви прилози у портфолију садрже рефлексију. У дну, испод задатака налазе се коментари ментора, а неки задаци су без коментара и рефлексије. Овај портфолио је слика аутора - мастер студента, истраживача и иноватора и приказ резултата истраживања. Недостаје  самокритички или критички осврт на различите теме из области образовања о којима, додуше, има сазнања, али је и то разумљиво због специфичности овог документа. Колегиница омогућава елеменат конверзације: има простор за коментар на дну сваке странице, а постоји и могућност дељења садржаја путем Твитера и Фејсбука. На основу изнетог, проценила бих портфолио као добар, али и као мастер рад за пример. Предложила бих колегиници да, уколико жели, уобличи сопствену професионалну филозофију у новој страници.

Нема коментара:

Постави коментар