Почетна, Семинар Web 2.0. алати и технологије у образовању, Семинар "Гугл апликације за Гугл генера

петак, 21. јун 2013.

Портфолио као креативан и занимљив посао

      
              Данас је унапређење наставничких компетенција у области примене савремених технологија постало неопходно, а од велике важности је и сарадња између колега и оспособљавање за комуникацију што у школама није, чини се, развијено у довољној мери. Наведени циљеви семинара „Гугл-апликације за Гугл-генерације“ су есенцијални у овом добу нових технологија, као што је суштина и у практичној примени Гугл-алата у функцији креирања наставничког или ученичког портфолија. Све заједно је, свакако, иновативан и занимљив посао који  превасходно има циљ да осавремени и унапреди наставу у Србији.
       Уочавајући особености примера портфолија предложених за приказ, почетком трећег модула семинара дошли смо до сазнања о структури таквог документа. Сама сам током израде припремних задатака  посао креирања портфолија видела као кретање различитим путевима лавиринта у којем искрсавају проблеми које ћу, вервала сам, моћи да превазиђем. Можда и због тога што сам осећала тежину почетка великог посла који ми предстоји, веровала сам у стручну помоћ како ментора, тако и колега-сарадника. Запловила сам реком Гугл-лавиринта, претраживала  сервисе,  делила садржаје, применила Гугл-алате... Тада сам уживала у новом, а занимљивом и креативном послу који нам је много поједностављен захваљујући несебичним Гугл-услугама. Обратила сам се за помоћ едукаторима и сарадницима у истом, сада већ не тако тешком задатку како ми се то првобитно чинило. У циљу конкретне примене нових знања креирала сам најпре свој портфолио-сајт, затим блог намењен истој сврси и поделила колегама. У наредном периоду очекујем сугестије и продужетак сарадње. Дугујем захвалност менторима овог семинара јер сам одгонетнула заврзламе нејасног порфолио-лавиринта.
        Међутим, ни наше учење не престаје по завршетку семинара. Наставља се примена наученог у настави и ваннаставним активностима у времену које нам предстоји у школама, само што нам се не чини као замагљен и нејасан, већ поједностављен, познат и близак посао. 




2 коментара:

  1. Лепо речено, Весна.
    Слажем се у потпуности
    Поздрав :)

    ОдговориИзбриши
  2. Драго ми је да тако мислиш, Иване. :-)
    И ја теби захваљујем на лепим речима и поздрављам те.

    ОдговориИзбриши